söndag 7 december 2014

... (första sidan)

...och den tiden är här, tiden att tala.
Jag har väntat i 16 år på att tala.
Samlat, väntat, hatat, vredgats, sörjt... lyssnat på Phil Collins "In the air tonight".
Jag visste inte hur..bara att...it will be coming in in the air...

Vreden, hatet och sorgen eskalerade i en förbannelse, embryot till denna blogg.
Den 5:e dec firade jag min bror 50-årsdag
...och från en sekund till en annan visste jag...jag ska skriva en blogg...om vreden, hatet, sorgen, kärleken...
...om hur polisen förstörde möjligheterna för min Bror att få upprättelse...att sätta dit mördaren.
Det ska inte tigas ihjäl.

"...min Brors blod ropar från marken på hämnd."

"I can feel it coming in the air tonight, and I have been waiting for this moment for all my Life..oh Lord!"

Nu är tid att tala.

(Musiken är en del av texten. Verkar inte finnas i mobilversionen)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.