torsdag 22 januari 2015

Sorterat och skummat

Så har jag sorterat och ögnat igenom delar av materialet som bara är ca hälften av förundersökningen.
Kommer att beställa den andra delen också. Var tvungen att dela upp det då de tar kopieringsavgift vilket för denna del var 1268:-

Jag har ämnen och vinklar för oöverskådlig framtid...och jag har ingen brådska.

Jag lovade min Bror på hans dödsbädd att ta hand om detta...och det löftet kommer jag att hålla.
Min Bror vilar inte i frid som det är nu.

Sedan är det så att rättsskipningen ska vara transparant som en garanti för att det går rätt till. Det är därför det finns möjligheter att ta fram material som jag har gjort.

Det går inte alltid rätt till och jag har också ett ansvar att när jag nu upptäckt detta, visa det.
Alla har inte en storasyster...så jag gör det för deras skull också.

Det finns en liten klick av mina läsare som hoppas att bloggen ska sina, ta slut.
Det kommer den inte att göra.

Det enda som kan få mig att sätta punkt är att rättsystemet tar sitt ansvar på allvar, fullgör sina förpliktelse gentemot min Bror och slutar hålla en gärningsman bakom ryggen.
...och att gärningsmannen får sitt straff.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.